Підротовлено до друку навчальну програму та зошит для гармонійного розвитку обох півкуль мозку "Слухняні рученята"
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та психології  

Науково-методичної ради з питань освіти МОН України (Лист від 31.12.2014р. №14.1/12-Г-1924)

 

                                             Допоможіть дитині полюбити навчання!!!

 

Чому дитина,  яка з нетерпінням чекає зустрічі із школою, з часом розчаровується в ній і втрачає інтерес до навчання? Як уникнути цього?

 

  У   наш час мабуть усі знають, що у більшості людей домінуючою є ліва півкуля головного мозку.   На   цю більшість і орієнтоване навчання в нашій культурі   

 Саме звідси у багатьох дітей можуть бути проблеми з навчанням у школі. На жаль, люди здебільшого ігнорують незліченні можливості, що криються в правій половині мозку.

         Вченими було доведено, що систематичність цілеспрямована робота з розвитку дрібної моторики рук   допомагає подолати різні недоліки   і відхилення в психофізичній сфері дитини. Розвиток рухів пальців рук тісно пов´язаний з мовною функцією. Тому так важливо розвинути моторику обох рук. Це наштовхнуло автора на створення робочого зошита для дітей 5-7 років.

Мета роботи з зошитом «Слухняні рученята»: налаштувати півкулі головного мозку на гармонійну, узгоджену співпрацю.Цього можливо досягти, якщо давати обом півкулям одне спільне завдання. Такою роботою для них буде одночасне створення  малюнка та написання елементів букв  обома руками.

                     

Що  отримує  Ваша дитина від використання зошита?

 

1. Поліпшується загальний психофізичний стан.   Це оцінювалося суб´єктивно - з реакції заспокоєння, поліпшення настрою і сприйняття нового матеріалу після виконання вправ з зошита, у повній тиші.

 

2. Активізується права півкуля   - помітно не тільки по хорошій роботі лівої руки, але і по тому, що слухачі не відстежують часові рамки вправи і не відчувають, скільки часу пройшло з початку роботи над завданням.

 

3. Швидко і істотно підвищується  тонко-чуттєве сприйняття.

 

4. Ліва (у лівшів - права)   рука стає більш «робочою»   , ніж до виконання вправ.

 

5. Симетрування роботи мозку   позитивно позначається на функціонуванні всіх органів і систем,   так як симетрія - властивість живого. Отже, чим більше симетрії, тим менше втрат життєвої енергії. Коли ліва півкуля набагато активніше правої, кровообіг в лівій половині мозку теж активніше, ніж у правій. А оскільки від роботи мозку залежить весь організм, то такий нерівномірний кровообіг позначиться на функціонуванні   і дихальної, і травної, і інших систем. Це означає, що робота з зошитом, активізуючи узгоджену діяльність обох півкуль мозку, може дати загальний оздоровчий ефект.

 

                                          Що всередині?

 

Матеріал складають окремі заняття, розроблені у формі гри та з урахуванням вікових особливостей дітей 5-7-річного віку, що є дуже важливим моментом при навчанні дітей. Дитину на кожному затятті супроводжують казкові персонажі.

Кожне заняття зошита складається з певних  завдань.

Перше завдання  полягає в обведенні   по контуру та розфарбовуванні малюнка.

Метою другої вправи  є формування графічно правильного, чіткого письма обома руками одночасно.

Також містяться завдання творчого характеру «Пофантазуй», «Поміркуй», «Пригадай» та інші.

Скачать
Роль гри у формуванні мислення дітей із затримкою психічного розвитку
Роль гри у формуванні мислення дітей.doc
Microsoft Word документ 80.0 KB
Скачать
ПОРУШЕННЯ ПИСЬМА ТА ЇХ ПОДОЛАННЯ
Для позначення порушень читання використовують термін дислексія. Порушення письма називають дисграфією.
ПОРУШЕННЯ ПИСЬМА ТА ЇХ ПОДОЛАННЯ.docx
Microsoft Word документ 73.3 KB
Скачать
КІЛЬКА ВПРАВ, які допоможуть в подоланні дисграфії
КІЛЬКА ВПРАВ.docx
Microsoft Word документ 85.6 KB
Скачать
Вправи, які поліпшують навички читання і письма
Ці вправи поліпшують навички читання і письма, поліпшують здатність візуального розрізнення, поліпшують координацію тіла. Тренують рухові навички, стимулюють сприйняття простору, поліпшують почуття центрування.
Поліпшують навички читання і письма.docx
Microsoft Word документ 309.3 KB
Скачать
Корекція пізнавальних процесів учнів з порушенням психічного розвитку
Корекція пізнавальних процесів учнів.doc
Microsoft Word документ 2.7 MB
Скачать
Засоби театральної педагогіки в навчанн
Заархивированные данные 37.5 KB
Скачать
Робота з батьками дітей з особливими пот
Заархивированные данные 158.9 KB
Скачать
Інсценізація- універсальний засіб всебіч
Заархивированные данные 1.5 MB
Скачать
Сюжетно-рольова гра - засіб відображення
Заархивированные данные 1.1 MB
Скачать
Казкотерапія,як метод інтеграції особист
Заархивированные данные 2.5 MB
Скачать
Психогімнастика,як метод набуття досвіду
Заархивированные данные 1.6 MB
Скачать
Ляльки можуть багато чого- і вчити, і лі
Заархивированные данные 1.3 MB
Скачать
Театралізовані ігри в системі роботи з д
Заархивированные данные 1.8 MB
Скачать
Діти з високим рівнем тривожності вимаг
Заархивированные данные 14.7 KB
Скачать
Танцювальна музика та корекційна ритмік
Заархивированные данные 50.9 KB
Скачать
Від пальчикової гімнастики до пальчиково
Заархивированные данные 833.4 KB
Скачать
Артикуляційна гімнастика.rar
Заархивированные данные 216.9 KB
Скачать
Ігри зі словами в роботі з дітьми з особ
Заархивированные данные 107.0 KB
Скачать
Розвиток інтонаційної виразності.rar
Заархивированные данные 37.1 KB
Скачать
Засоби театральної педагогіки під час ур
Заархивированные данные 586.3 KB